Masterclass interne communicatie

  • Wat?

    Opleiding

  • Waar?

    VKW Limburg
    Kunstlaan 16
    3500 Hasselt

  • Wanneer?

    13 maart 2025
    20 maart 2025
    3 april 2025


    8.30 - 12.30 u.

  • Prijs?

    Leden VKW Limburg: € 1195,00 (excl. btw)
    Niet leden: € 1495,00 (excl. btw)

In drie halve dagen dompelt  Ann Dobbeni, zaakvoerder van f-use, jou onder in het boeiende vak Interne Communicatie. Je gaat concreet aan de slag met slimme templates om jullie Interne Communicatie te structureren en te professionaliseren. Laagdrempelig en gericht op meer betrokkenheid en trots van jullie medewerkers.

Wil jij ook van binnenuit werken aan een sterk merk en een duurzame employer branding? Laat je dan tijdens deze sessies inspireren met de vele inzichten, tips, trics, voorbeelden en tools.

BESTEMD VOOR

  • eigenaars en managers van KMO's
  • marketingmanagers en hun medewerkers
  • communicatiemanagers en hun medewerkers

PROGRAMMA

VERKENNING VAN HET VAKGEBIEK INTERNE COMMUNICATIE

13.03.25
  • Wat verstaan we onder interne communicatie en wat levert het op? Hoe zijn wij hiermee al aan de slag en wat zijn onze blinde vlekken? Hoe bouw en we het strategisch uit? Je stap de sessie buiten met haalbare acties om de interne communicatie in jullie bedrijf te professionaliseren en met een eerste versie van een strategisch intern communicatieplan.

ORGANISEREN VAN JOUW INTERNE COMMUNICATIE

20.03.25
  • Welke interne communicatiekanalen bestaan er en wat kan ik ervan verwachten? Welke kanalen zijn voor ons bedrijf de slimme keuzes en hoe zetten we ze in? Hoe plannen we de interne communicatie? Aan het eind van de sessie heb je een ingevulde kanalenmix klaar en een eerste versie van een communicatieplanning.

JE MEDEWERKERS BINDEN MET INTERNE COMMUNICATIE

03.04.25
  • Hoe bouwen we aan betrokkenheid en verbondenheid? Wat zijn de menselijke stappen bij een verandering en hoe werken we met weerstand? Hoe ondersteunen we de menselijke stappen bij een verandering met onze interne communicatie? Je hebt een concreet plan om in te zetten op meer betrokkenheid en verbondenheid en op leiderschaps- en verandercommunicatie.