Dit distributiebedrijf, dat compleet losstaat van het horecaverhaal, bedient nu al een 250-tal klanten waaronder een heel aantal bekende restaurants binnen en buiten Limburg, tot aan de kust. Maar ook retailketens zoals Makro en Metro zijn klant.
Zaakvoerder en initiatiefnemer Fabio Burgio: “Zelfs in een heel moeilijk coronajaar, waar toch het overgrote deel van onze klanten noodgedwongen maanden dicht moesten, hebben we een groei van meer dan 40% kunnen realiseren.”
Om die verdere groei te ondersteunen werd zopas een splinternieuw distributiecentrum in Houthalen in gebruik genomen. “We hebben hier binnenkort niet enkel een magazijn van 1000m² met 150m² kantoren, maar we zijn ook gestart met de uitrol van de plannen voor een eigen showroom van 200m² met keuken. Om onze horecaklanten te ontvangen, maar ook perfect geschikt voor degustaties, wijncursussen of beperkte events.”
Jong, creatief ondernemerschap dat we bij VKW Limburg graag onder de aandacht brengen.