do 20 okt.

Stijn Lambrechts versterkt het VKW Limburg-team

VKW Limburg versterkt zijn managementteam met Stijn Lambrechts. Als manager events & Jong VKW Limburg coördineert Stijn de werking van Jong VKW Limburg en wordt hij ook verantwoordelijk voor tal van activiteiten en events van VKW Limburg. Bovendien ondersteunt hij mee de communicatie.

Stijn Lambrechts (°1990) studeerde communicatiemanagement aan de Hogeschool PXL en bouwde daarna een ruime ervaring op als event- & communicatieprofessional. Tijdens zijn studentenperiode al was hij actief in de eventsector als allround freelancer en werkstudent. Na zijn studies ging hij aan de slag bij eventbureau To The Point Events waar hij tussen 2014 en 2020 actief was als senior projectmanager. Hier kruisten de wegen van Stijn en VKW Limburg al een eerste keer tijdens de organisatie van de Limburg Happening. In 2020 maakte hij de overstap naar POM Limburg waar hij communicatie- en eventmanager was. Stijn woont samen met zijn vriendin, Goele Lemmens, en tweejarig dochtertje, Aline, in het Hasseltse.

Als manager events & Jong VKW coördineert Stijn niet alleen de werking van Jong VKW Limburg, maar vanuit zijn ruim opgebouwde expertise wordt hij binnen VKW Limburg ook verantwoordelijk voor tal van activiteiten en grote events en zal hij de communicatie ondersteunen en verder helpen professionaliseren, met focus op sociale media. Daarnaast onderhoudt hij nauwe contacten met onze leden-bedrijven en coördineert hij een aantal werkgroepen.

Ruben Lemmens, gedelegeerd bestuurder: “VKW Limburg kiest resoluut voor een eigentijdse invulling van zijn rol als ongebonden werkgeversorganisatie en is de laatste jaren blijven groeien. Zowel in ledenaantal, in activiteiten en als spreekbuis van onze leden-bedrijven. We lanceren tal van vernieuwende projecten en stemmen onze dienstverlening en aanpak continu af op de vraag en behoeften van onze leden-ondernemers. Waarbij er ook grote aandacht gaat naar Jong VKW met zijn high potentials en jonge ondernemende wolven. We zijn ervan overtuigd dat Stijn de juiste man is om onze organisatie verder te helpen professionaliseren en zowel de werking van Jong VKW als tal van vernieuwende events verder mee vorm te geven.”

“Ik kijk er erg naar uit om het team van VKW Limburg te versterken en mijn schouders te zetten onder heel wat interessante en boeiende projecten voor de jonge en minder jonge Limburgse ondernemers“, aldus Stijn Lambrechts.