di 15 okt

Meet & Read: Ritchie Story Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt

  • Wat?

    De Ritchie Story neemt je mee in het verhaal van de succesvolle herlancering van een oude Belgische frisdrank.

  • Waar?

    Licata Vini nv
    Duifhuisweg 12
    3590 Diepenbeek

  • Wanneer?

    dinsdag 15 oktober 2024

  • Prijs?

    € 115 (excl. btw) per persoon (incl. exemplaar van het boek en Italiaans buffet met uitgelezen Italiaanse wijnen)

Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende verhaal leer je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een zeer competitieve markt. Jan Verlinden deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van een scherp gefocuste marketingmix om het merk helder te positioneren. Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om een klein merk bekend te maken via onder meer product placement in succesvolle tv-programma's.

Jan Verlinden
Jan Verlinden besloot na 22 jaar zijn baan en carrière als marketeer op te geven en ruilde in 2016 zijn topjob bij PepsiCo - waarvoor hij woonde en werkte in 6 verschillende landen en 3 continenten- in voor zijn eigen bedrijf. Hij zet de Ritchie-limonade van zijn grootvader - opnieuw op de kaart.

PROGRAMMA

  • 18.30 uur ontvangst met aperitief
  • 19.00 uur voorstelling boek ‘Ritchie Story', door Jan Verlinden
  • 20.15 uur wine & dine - netwerking met Italiaans buffet en uitgelezen Italiaanse wijnen
  • 22.00 uur einde