ma 05 feb.

Vacature: administratief bediende/ management assistant

Welkom bij VKW Limburg, dé werkgeversorganisatie waar meer dan 2.400 beslissingsnemers van 950 Limburgse bedrijven zich thuis voelen. Al ruim 85 jaar verbinden wij bedrijven, verdedigen wij belangen en versterken we ondernemerschap. Bij VKW Limburg staan integriteit, loyaliteit, discretie en vertrouwen hoog in het vaandel.

Om onze leden nog beter te ondersteunen, zijn we op zoek naar een enthousiaste administratief bediende voor de afdeling familiebedrijven en hospitality. Klaar voor een boeiende job in een aangename werkomgeving?

Administratief bediende /
management assistant

Wie zoeken wij?

Ben jij nauwkeurig, klantgericht en flexibel? Durf je initiatief nemen en zelfstandig handelen? Sta je klaar voor je team om samen net dat tikkeltje verder te gaan? Heb je al een eerste werkervaring achter de rug? Bezit je een goede kennis van het officepakket en heb je minimaal een bacheloropleiding (of gelijkwaardig door ervaring)? Dan ben jij de ideale fit voor ons team.

Wat wordt jouw rol?

Binnen de afdeling familiebedrijven ondersteun je je collega's op administratief en organisatorisch vlak. Je zorgt voor een evenwichtig gevulde agenda, notuleert en volgt administratieve taken op. Daarnaast bereid je in overleg seminaries en bijeenkomsten inhoudelijk en organisatorisch voor.

Binnen de afdeling hospitality beheer je de diverse vergaderzalen in ons gebouw en zorg je ervoor dat alle bezoekers vlot hun weg vinden en op een passende manier verwelkomd worden.

Bij VKW Limburg organiseren we jaarlijks vele bijeenkomsten. Voor enkele daarvan ben jij verantwoordelijk voor het actueel houden van de informatie op de website, het opstellen van mailings en het versturen van uitnodigingen.

Voor al deze verantwoordelijkheden zorg je ook voor een correcte boekhoudkundige afhandeling.

Wat bieden wij?

Een fulltime functie met verantwoordelijkheid in een dynamische omgeving. Een aangename werkomgeving in het hart van Hasselt. Een competitief salaris met extralegale voordelen (maaltijd- en ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering). Een plaatsje in een hecht team.

Interesse?

Solliciteer vóór 23 februari 2024 door je CV en motivatiebrief te sturen naar Elke Buelens via elke.buelens@vkwlimburg.be. Join ons team en draag bij aan de groei van VKW Limburg!